ANKIETA SATYSFAKCJI KLIENTA

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety, dotyczącej oceny jakości usług świadczonych przez nasz Zakład. Wyniki pozwolą nam ocenić poziom świadczeń medycznych udzielanych w przychodni oraz zgodnie z Państwa sugestią poprawić jej funkcjonowanie.

Przy każdym pytaniu znajdują się cyfry od 1 do 5, które określają stopień zadowolenia, gdzie 1 oznacza źle a 5 doskonale.

Prosimy wybrać tę cyfrę, która najlepiej odpowiada Pani(a) ocenie.
Jeżeli nie ma Pan(i) zdania na niektóre tematy, proszę je opuścić.

    Recepcja/rejestracja medyczna

    Jak ocenia Pan(i) telefoniczny poziom obsługi Recepcji? Możliwość połączenia telefonicznego z przychodnią
    Od 1 do 5

    1

    Jak ocenia Pan(i) poziom obsługi w Recepcji/Rejestracji medycznej?
    Od 1 do 5

    1

    Sprawność obsługi
    Od 1 do 5

    1

    Kompetentna informacja
    Od 1 do 5

    1

    Życzliwość
    Od 1 do 5

    1

    Opieka lekarska

    Jak ocenia Pan(i) poziom lekarskiej opieki medycznej w trakcie konsultacji jeśli chodzi o stosunek do pacjenta (życzliwość, wykazywanie zaangażowania itp)?
    Od 1 do 5

    1

    Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazanie informacji)
    Od 1 do 5

    1

    Zainteresowanie kontynuacją leczenia (np. wyznaczanie kolejnej wizyty, kierowanie na konsultacje)
    Od 1 do 5

    1

    Zapewnienie intymności i godności osobistej podczas wizyty
    Od 1 do 5

    1

    Czy konsultacja, badanie, zabieg odbył się punktualnie?
    Od 1 do 5

    1

    Ogólna ocena poziomu lekarskiej opieki medycznej
    Od 1 do 5

    1

    Opieka pielęgniarska

    Jak ocenia Pan(i) poziom pielęgniarskiej opieki medycznej?
    Od 1 do 5

    1

    Stosunek do pacjenta (życzliwość, wykazywanie zaangażowania)
    Od 1 do 5

    1

    Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazanie informacji)
    Od 1 do 5

    1

    Sprawność obsługi
    Od 1 do 5

    1

    Zapewnienie intymności i godności osobistej podczas wizyty
    Od 1 do 5

    1

    Czas oczekiwania na zabieg, badanie przed gabinetem pielęgniarskim
    Od 1 do 5

    1

    Jak oceniasz

    Punktualność umówionej wizyty
    Od 1 do 5

    1

    Termin umówionej wizyty
    Od 1 do 5

    1

    Wnętrze budynku i wyposażenie przychodni
    Od 1 do 5

    1

    Czy w przychodni dostępna jest informacja o prawach pacjenta?

    Zaznacz właściwe

    Czy Przychodnia jest dobrze oznakowana?

    Od 1 do 5

    1

    Czy strona internetowa Przychodni posiada wystarczające informacje przydatne dla pacjentów?

    Od 1 do 5

    1

    Czy strona internetowa Przychodni jest wystarczająco czytelna i zrozumiała?

    Od 1 do 5

    1

    Czy była/był Pani/Pan w stanie zidentyfikować pracownika udzielającego świadczenie medyczne?

    Zaznacz właściwe

    Biorąc pod uwagę wszystkie Pana(i) wizyty w tym roku w przychodni, proszę ogólnie ocenić przychodnię i jej pracowników
    Od 1 do 5

    1


    POBIERZ FORMULARZ W WERSJI PDF

    Wszystkie prawa zastrzeżone dla SGPZOZ W BŁONIU © 2024

    Wdrożenie sprawdzNas.pl